با توجه به پایان یافتن دور اول بازیها جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشیم از کلیه کسانی که در این هفته ها همراهمان بودند و به نوبه خودم خسته نباشید هم عرض میکنم خدمت بازيكنان و مربيان تیمهایی كه از ادامه رقابت ها باز ماندند.ان شاالله در برنامه های آتی باز هم در خدمت دوستان عزیزمان باشیم.مطمئناْ کمی و کاستیهایی داشتیم، مشكلاتي در داوري بود كه غير قابل اجتناب بود اميدواريم كه همه عزيزان به بزرگي خودشان بر ما ببخشند.مطمئن باشيد اگر هم اشتباهب بود از روي عمد نبوده و عاري از هرگونه غرض ورزي بود چون هدف ما و شما از انجام اين بازيها تنها و تنها زنده نگه داشتن دوستيها بوده و هست.در واقع ما بدنبال جذب حداكثري دوستان هم محلي خودمان هستيم.
+ نوشته شده در یکشنبه پانزدهم اسفند ۱۳۸۹ ساعت 9:37 توسط ميثم
|